Kryeministri i Shqipërisë Berisha, falënderon Fushe-Krujen për pritjen e Presidentit Bush


TIRANE- “Ju i vutë kurorën kësaj vizite për të cilën çdo shqiptar ndjehet krenar dhe mirënjohës.” Kështu është shprehur sot më 11 qershor 2007, Kryeministri Sali Berisha i cili ndaloi në Fushë-Krujë për të falënderuar autoritetet dhe banorët e këtij qyteti për pritjen që i rezervuan Presidentit të Shteteve të Bashkuara të Amerikës George W. Bush gjatë vizitës në këtë qytet. Kryeministri, ndër të tjera, u shpreh:
“Erdha me padurim për t’ju shprehur ju dhe qytetarëve të këtij qyteti mirënjohjen më të thellë për atë çka bëtë dje me pritjen vëllazërore që i rezervuat mikut më të shquar të shqiptarëve, Presidentit George W. Bush. Në Tiranë, të gjithë ne, qeveria, opozita, presidenti, kryeministri bënë gjithçka për pritjen zyrtare më të mirë të mundshme dhe unë them se e kemi realizuar këtë. Por pritjen më të mirë shqiptare ia rezervuat ju. Qytetarët e Fushë Krujës e pritën presidentin për të gjithë shqiptarët, e përqafuan presidentin për të gjithë shqiptarët, shprehën në mënyrën më fisnike dhe më të zjarrtë dashurinë dhe respektin e shqiptarëve për presidentin dhe Shtetet e Bashkuara të Amerikës. Një vizitë unike, e para dhe e papërsëritshme në historinë e vendit. Ishit ju, qytetarët e Fushë Krujës, që i vendosët kurorën e stolisur me ndjenjat më miqësore, më të holla dhe më të zjarrta të shqiptarëve për Presidentin Bush. Këtë pritje do ta bënin shqiptarët kudo ku ndodhen, do ta bënte Tirana në të gjitha përmasat, por siguria absolute e mikut nuk mund të mos ishte dhe përparësia absolute. Edhe një herë ju falënderoj zoti kryetar. Ju i vutë kurorën kësaj vizite për të cilën çdo shqiptar ndjehet krenar dhe mirënjohës ndaj jush. Ndaj nuk mund të mos rrija pa ardhur për të shprehur vlerësimin dhe mirënjohjen që kanë sot të gjithë shqiptarët. Sikundër të gjitha mediat e botës lajmet i kanë hapur me Fushë Krujën. Impakti në këto media ishte pozitiv dhe i jashtëzakonshëm. Ato raportuan se kjo dashuri, respekt dhe miqësi ka një moral dhe ky moral është mirënjohja. Sepse ishte presidenti Willson i shpëtoi shqiptarët nga ndarja e mëtejshme, Presidenti Clinton udhëhoqi luftën për çlirimin e Kosovës dhe Presidenti Bush i ndihmon sot fuqishëm shqiptarët. Kjo pritje ka qenë pasqyra e mirënjohjes dhe një komb që është mirënjohës është komb i virtytshëm dhe që meriton respekt. Mediat e të gjithë botës kanë pasur në raportimet e tyre paragrafin se Presidenti Willson bllokoi ndarjen. Këto akte historike kanë qenë përcaktuese për fatet e lirisë së shqiptarëve. Ju bëtë atë që do të donte çdo shqiptar ta bënte. Ju e detyruat presidentin të dalë për të dytën herë nga makina dhe nuk besoj ta ketë thyer ndonjë herë protokollin në këtë mënyrë. Por ndjenjat tuaja ishin të atilla sa kalojnë mbi çdo protokolli. Edhe nga ana zyrtare vizita ka qenë po kaq e përsosur dhe e mrekullueshme në aspektin e vet. Por ju ishit kurora e saj. Ju përfaqësuat vendin me dinjitet të jashtëzakonshëm. Faleminderit.”

Nuk ka komente:

Rreth meje

Arkivi i blogut

Tirane, Festohet 12 Qershori, 1-vjetori i nenshkrimit te MSA-se Shqiperi-BE

Tirane, Festohet 12 Qershori, 1-vjetori i nenshkrimit te MSA-se Shqiperi-BE

Welcome Mr.President Bush

Welcome Mr.President Bush
Rruga e Elbasanit, Tirana

Qytetaret shqiptare mirepresin Presidentin Bush

Qytetaret shqiptare mirepresin Presidentin Bush

President George W.Bush in Tirana

President George W.Bush in Tirana

President Bush, in Fushe-Kruja, Albania

President Bush, in Fushe-Kruja, Albania

President Bush, in Fushe-Kruja, Albania

President Bush, in Fushe-Kruja, Albania