Berisha në Turqi: Gati lehtësirat për bizneset e huaja, do të ulim barrën fiskale


Kryeministri i Shqipërisë Sali Berisha ndodhet në Stamboll për të marrë pjesë në Samitin e Bashkëpunimit Ekonomik të Detit të Zi (BSEC). Më poshtë publikohet fjala e plotë e Kryetarit të Qeverisë Shqiptare mbajtur gjatë punimeve të samitit të zhvilluar në kryeqytetin e Turqisë. “Dëshiroj të falenderoj përzemërsisht vendin pritës Turqinë, Presidentin Sezer, kryeministrin Erdogan, për këtë mikpritje të ngrohtë dhe organizim të shkëlqyer, për këtë jubile të këtij samiti në Stamboll, i cili është qytet frymëzues për ditët e tij të arta, historinë e tij, gjithashtu dhe për ndërkombëtarizmin e tij. Si një nga ata që patën privilegjin të jenë në këtë sallë 15 vjet më parë për nënshkrimin e kësaj deklarate, dëshiroj të përshëndes dhe t`ju shpreh mirënjohjen atyre që themeluan iniciativën e Detit të Zi, si një iniciativë që synon pikë së pari rinovimin e lidhjeve dhe të bashkëpunimit që ekziston mes vendeve tona prej shumë shekujsh. Në këtë kontekst unë mendoj se iniciativa ka pasur sukses në shumë aspekte. Aktualisht vendet tona po bashkëpunojnë në mënyrë dypalëshe dhe shumëpalëshe për nënshkrimin e Marrëveshjes së Tregtisë së Lirë, volumi shkëmbimeve tregtare është rritur ndjeshëm dhe ne po punojmë në projekte të përbashkëta. Në këtë kontekst unë mendoj se ky bashkëëpunim ishte shumë i frytshëm, dhe inkurajon investimet reciproke. Ju jeni dëshmitarë se investime të mëdha nga vendet e Detit të Zi janë bërë në Shqipëri. Unë ju siguroj se qeveria ime po bën cc`është e mundur për ta bërë Shqipërinë më tërheqëse për investimet tuaja. Së shpejti Shqipëria do të jetë vendi me barrën fiskale më të ulët në Europë. Ne po luftojmë ashpër burokracinë që të lehtësojmë investimet tuaja dhe tregtinë e lirë në Shqipëri.
Mendoj se një qëllim tjetër I madh i kësaj nisme ishte të lehtësojë rrymat e mëdha nga Azia Qendrore për në Europë dhe për të rinovuar rrugët tradicionale që lidhnin rajonet, qytetërimet, shekuj më parë. Për këtë janë hartuar shumë projekte dhe besoj se në vazhdim ato do të zbatohen në vitet në vazhdim. Është shumë e rëndësishme Unaza e Detit të Zi, por edhe Korridori i 8-të dhe rrugët tjera rrethore sikurse edhe projekte të tjera të mëdha që do të sjellin lëvizjen e të mirave materiale, njerëzve, kulturave nga rajone të largëta në drejtim të rajonit tonë dhe Europës. Besoj se ka ardhur koha qe vendet tona të punojnë se bashku në mënyrë dypalëshe apo shumëëpalëshe për të konsideruar me seriozitet për të kontribuuar në këto projekte. Rajoni ynë ka ecur përpara drejt integrimit evropian. 15 vjet më parë ne kishim vetëm një vend anëtar të BE-së. Sot jane 3; Bullgaria dhe Rumania i janë bashkuar Greqisë. Turqia dhe Maqedonia janë kandidatë, Shqipëria nënshkroi Marrëveshjen e Stabilizim Asociimit ndërsa Serbisë, Bosnje Hercegovinës dhe Malit të Zi u është ofruar fillimi i negociatave. Nisma e Detit të Zi është shumë e dobishme si bashkëpunim rajonal në atë që kemi arritur.
Përfundimisht, në këto 15 vjet rajoni ka kaluar nëpër konflikte e luftëra. Këto janë lënë pas dhe kjo është shumë e rëndësishme. Kriza ballkanike ishte nga më të këqijat në Europë. Në disa aspekte është e ngjashme me krizat afrikane, me vrasje dhe varre massive por fatmirësisht tani kjo krizë është lënë pas dhe vendet tona janë shume të vendosura të punojnë së bashku për një të ardhme të përbashkët. Ekziton një ccështje thelbësore që prêt ende zgjidhje, dhe kjo është statusi përfundimtar i Kosovës. Unë jam plotësisht dakort me deklaratën e fundit të ministrave të Jashtëm të BE-së që Kosova është një rast i veccantë, i vetëm në llojin e tij, sepse nëse shihni historinë, që nga viti 1368 deri më 1912, Kosova ka qenë vilajet i Perandorisë Osmane, i banuar kryesisht nga shqiptarë.
Pavarësisht se populli i saj organizoi kryengritjen më të madhe që Europa përjetoi në atë kohë ajo u ndëshkua dhe iu dhurua një vendi tjetër vetëm për arsyen se ishte një vilajet i një perandori të rënë. Gjatë një shekulli Kosova përjetoi genocidin, spastrimet etnike, varret masive . Ajo që Europa pa në vitin 1999, ishte më pak se gjysma e asaj që Kosova përjetoi në vitin 1945. Kjo detyroi NATO-n të ndërmerrte sulmin më të madh pas Luftës së Dytë Botërore, për t`i dhënë fund “de facto” lidhjes së Serbisë me Kosovën. Nëse shikoni në rajon ju gjeni aty dy kombe, të dy kombe rajonalë pavarësisht arsyeve të ndryshme apo të kundërta.
Tani është momenti final, momenti “de jure”, për t`i dhënë fund procesit të ndarjes së Kosovës nga Serbia. Besoj se korniza më e mirë për këtë është korniza e dokumentit të Presidentit Ahtisarit. Për këtë Shqipëria ka zgjedhur të mbështesë plotësisht planin Ahtisari dhe besoj se ky propozim mund të bëhet një bazë e fortë për paqe dhe stabilitet në Kosovë dhe më gjerë. Ky plan garanton plotësisht të drejtat e njeriut, dhe të minoriteteve atje. Ky plan gjithashtu njeh si zgjidhje të vetme pavarësinë e Kosovës, për hir të paqes dhe stabilitetit në Kosovë dhe në gjithë rajonin. Dëshiroj t`ju siguroj se vendi im është i vendosur dhe ka vullnetin të ndryshojë kursin e marrdhënieve me Serbinë. Të dy kombet kanë arsye të shikojnë përpara për të një ardhme të përbashkët, të shkruajnë një kapitull të ri për një të ardhme shumë më të ndryshme nga e kaluara e hidhur.
Ju faleminderit !

Nuk ka komente:

Rreth meje

Arkivi i blogut

Tirane, Festohet 12 Qershori, 1-vjetori i nenshkrimit te MSA-se Shqiperi-BE

Tirane, Festohet 12 Qershori, 1-vjetori i nenshkrimit te MSA-se Shqiperi-BE

Welcome Mr.President Bush

Welcome Mr.President Bush
Rruga e Elbasanit, Tirana

Qytetaret shqiptare mirepresin Presidentin Bush

Qytetaret shqiptare mirepresin Presidentin Bush

President George W.Bush in Tirana

President George W.Bush in Tirana

President Bush, in Fushe-Kruja, Albania

President Bush, in Fushe-Kruja, Albania

President Bush, in Fushe-Kruja, Albania

President Bush, in Fushe-Kruja, Albania