Gordon Brown letër Berishës: Mbështesim objektivat e Shqipërisë për anëtarësimin në NATO

TIRANE - Kryeministrit të Republikës së Shqipërisë, z.Sali Berisha i ka ardhur një përshëndetje nga Kryeministri i Mbretërisë së Bashkuar, z. Gordon Brown, në të cilën thuhet:
“Ju falënderoj shumë për letrën tuaj, dërguar më 4 korrik. Marrëdhëniet e ngushta që Mbretëria e Bashkuar ka me Shqipërinë janë të një rëndësie të veçantë dhe ajo që unë shpresoj është që ato të forcohen vazhdimisht. Unë vlerësoj në veçanti luftën tonë të përbashkët kundër krimit dhe korrupsionit, si dhe kundër terrorizmit ndërkombëtar. Si jeni në dijeni, Mbretëria e Bashkuar është një mbështetës i fuqishëm i objektivave të Shqipërisë për integrimin në NATO. Po interesohem nga afër mbi progresin e Shqipërisë dhe shpresoj që Ju do të vazhdoni të realizoni reformat qe ju janë kërkuar me pikësynim ftesën për Shqipërinë në Samitin e NATO-s në Bukuresht. Ju falënderoj përzemërsisht për ftesën që më keni bërë për të vizituar Shqipërinë. Për momentin axhenda ime është e plotë, por unë shpresoj se do të jetë e mundur një vizitë e imja në të ardhmen.”
I juaji sinqerisht, Gordon Brown.”

Burimi: Keshilli i Ministrave

Nuk ka komente:

Rreth meje

Arkivi i blogut

Tirane, Festohet 12 Qershori, 1-vjetori i nenshkrimit te MSA-se Shqiperi-BE

Tirane, Festohet 12 Qershori, 1-vjetori i nenshkrimit te MSA-se Shqiperi-BE

Welcome Mr.President Bush

Welcome Mr.President Bush
Rruga e Elbasanit, Tirana

Qytetaret shqiptare mirepresin Presidentin Bush

Qytetaret shqiptare mirepresin Presidentin Bush

President George W.Bush in Tirana

President George W.Bush in Tirana

President Bush, in Fushe-Kruja, Albania

President Bush, in Fushe-Kruja, Albania

President Bush, in Fushe-Kruja, Albania

President Bush, in Fushe-Kruja, Albania